Prosím čekejte...
stdClass Object
(
    [nazev] => 
    [adresa_url] => 
    [api_hash] => 
    [seo_desc] => 
    [jazyk] => 
    [jednojazycny] => 
    [barva] => modra
    [indexace] => 1
    [obrazek] => 0001~~Cwt29gjRTcsv0vV3BwA.jpg
    [ga_force] => 
    [cookie_force] => 1
    [secureredirect] => 
    [google_verification] => UOa3DCAUaJJ2C3MuUhI9eR1T9ZNzenZfHPQN4wupOE8
    [ga_account] => 
    [ga_domain] => 
    [ga4_account] => G-VKDBFLKL51
    [gtm_id] => 
    [gt_code] => 
    [kontrola_pred] => 
    [omezeni] => 
    [pozadi1] => 
    [pozadi2] => 
    [pozadi3] => 
    [pozadi4] => 
    [pozadi5] => 
    [robots] => 
    [htmlheaders] => 
    [newurl_domain] => 'phd.vscht.cz'
    [newurl_jazyk] => 'cs'
    [newurl_akce] => '[cs]'
    [newurl_iduzel] => 
    [newurl_path] => 1/50375/50376
    [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS
    [iduzel] => 50376
    [platne_od] => 12.03.2024 18:13:00
    [zmeneno_cas] => 12.03.2024 18:13:58.720234
    [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jan Kříž
    [canonical_url] => 
    [idvazba] => 57266
    [cms_time] => 1711664668
    [skupina_www] => Array
        (
        )

    [slovnik] => stdClass Object
        (
            [preloader] => Prosím čekejte...
            [logo_href] => https://www.vscht.cz/
            [logo] => logo VŠCHT
            [logo_mobile_href] => https://www.vscht.cz/
            [logo_mobile] => 
            [google_search] => 001523547858480163194:u-cbn29rzve
            [social_in_odkaz] => https://www.instagram.com/vschtpraha
            [social_fb_odkaz] => https://www.facebook.com/vscht
            [social_tw_odkaz] => https://twitter.com/vscht
            [social_yt_odkaz] => https://www.youtube.com/user/VSCHTPraha
            [intranet_odkaz] => https://intranet.vscht.cz/
            [intranet_text] => Intranet
            [mobile_over_nadpis_menu] => Menu
            [mobile_over_nadpis_search] => Hledání
            [mobile_over_nadpis_jazyky] => Jazyky
            [mobile_over_nadpis_login] => Přihlášení
            [menu_home] => Domovská stránka
            [paticka_mapa_odkaz] => http://www.vscht.cz/kontakt
            [paticka_budova_a_nadpis] => BUDOVA A
            [paticka_budova_a_popis] => Rektorát, oddělení komunikace, pedagogické oddělení, děkanát FCHT, centrum informačních služeb
            [paticka_budova_b_nadpis] => BUDOVA B
            [paticka_budova_b_popis] => Věda a výzkum, děkanát FTOP, děkanát FPBT, děkanát FCHI, výpočetní centrum, zahraniční oddělení, kvestor
            [paticka_budova_c_nadpis] => BUDOVA C
            [paticka_budova_c_popis] => Dětský koutek Zkumavka, praktický lékař, katedra ekonomiky a managementu, ústav matematiky
            [paticka_budova_1_nadpis] => NÁRODNÍ TECHNICKÁ KNIHOVNA
            [paticka_budova_1_popis] =>  
            [paticka_budova_2_nadpis] => STUDENTSKÁ KAVÁRNA CARBON
            [paticka_budova_2_popis] =>  
            [paticka_adresa] => VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha
Za informace odpovídá Oddělení komunikace, technický správce Výpočetní centrum

VŠCHT Praha
na sociálních sítích [paticka_odkaz_mail] => mailto:Veronika.Popova@vscht.cz [zobraz_desktop_verzi] => zobrazit plnou verzi [drobecky] => Nacházíte se: VŠCHT Web PhD [more_info] => více informací [aktualizovano] => Aktualizováno [autor] => Autor [social_in_title] => [social_fb_title] => [social_tw_title] => [social_yt_title] => [dokumenty_kod] => [dokumenty_nazev] => [dokumenty_platne_od] => [dokumenty_platne_do] => [stahnout] => [nepodporovany_prohlizec] => [hledani_nadpis] => hledání [hledani_nenalezeno] => Nenalezeno... [hledani_vyhledat_google] => vyhledat pomocí Google [zobraz_mobilni_verzi] => [den_kratky_5] => [archiv_novinek] => [novinky_servis_archiv_rok] => [novinky_kategorie_1] => [novinky_kategorie_2] => [novinky_kategorie_3] => [novinky_kategorie_4] => [novinky_kategorie_5] => [novinky_archiv_url] => [novinky_servis_nadpis] => [novinky_dalsi] => [den_kratky_6] => [den_kratky_0] => [social_li_odkaz] => [den_kratky_1] => [cookie-policy-title] => Nastavení cookies [cookie-policy-info] =>

Vážíme si vašeho soukromí

Tyto webové stránky ukládají do vašeho prohlížeče soubory cookie, které jsou nezbytné ke správnému fungování tohoto webu (nezbytně nutné). S vaším souhlasem bude web používat i další soubory cookie pro účely anonymní analýzy návštěvnosti webu (analytické) a pro personifikaci reklamy (marketingové). Souhlas můžete kdykoliv odvolat nebo upravit otevřením nabídky „Nastavení cookies“ v dolní části webové stránky. Souhlas poskytujete VŠCHT Praha pro doménu vscht.cz včetně domén 3. řádu. Další informace najdete na stránkách Zásady ochrany osobních údajů a Zásady práce s cookies. [cookie-policy-necessary] => Nezbytně nutné [cookie-policy-necessary-text] => Tyto soubory cookie jsou nezbytné, aby webové stránky správně fungovaly, proto je nelze vypnout. [cookie-policy-analytics] => Analytické [cookie-policy-analytics-text] => K anonymní analýze návštěv a používání webových stránek používáme cookies pro webovou analýzu. [cookie-policy-functional] => Funkční [cookie-policy-functional-text] => Tyto soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si váš jazyk a volby, které uděláte. Doporučujeme potvrdit, aby pro vás bylo používání webu příjemnější. [cookie-policy-button-accept-all] => Přijmout všechny [cookie-choose-handler] => Vlastní nastavení [cookie-choose-handler-send] => Uložit vlastní nastavení [cookie-reject-all-handler] => Přijmout pouze nezbytné [cookie-policy-button-customize] => Nastavení cookies [cookie-policy-marketing] => Marketingové [cookie-policy-marketing-text] => Tyto soubory cookie jsou používány k vyhodnocování reklamních kampaní a personalizaci reklam. [kalendar_nadpis] => Události pro doktorandy [cely_kalendar] => Celý kalendář [zobrazit_kalendar] => [zobrazit_vice_kalendar] => ) [poduzel] => stdClass Object ( [50378] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [50380] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 50380 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [50381] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 50381 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [50379] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 50379 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) ) [iduzel] => 50378 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [51163] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [51164] => stdClass Object ( [nazev] => Doktorské studium na VŠCHT Praha [seo_title] => Doktorské studium na VŠCHT Praha [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 51164 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [75736] => stdClass Object ( [nazev] => Onboarding [seo_title] => Onboarding [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Co je to onboarding?

Onboarding představuje klíčový adaptační proces pro nové zaměstnance, který jim umožňuje získat nezbytné znalosti, dovednosti a informace. Tento proces usnadňuje integraci nových členů do organizace a týmu a je přínosný zejména pro ty, kteří nastupují do společnosti poprvé. Rychlé a efektivní začlenění do pracovního prostředí hraje klíčovou roli v tom, jak brzy nový zaměstnanec dosáhne úspěchu ve své práci.

V kontextu soukromého sektoru je onboarding běžný, avšak v akademických institucích je často opomíjen. Toto platí zejména pro nové mladé výzkumníky (ECR), konkrétně doktorandy. Kvalitní onboardingové postupy mají vliv na jejich začlenění do organizace, na pochopení rolí a odpovědností v rámci jejich programu či na pohodu a schopnost úspěšně plnit své pracovní úkoly. Tato podpora je klíčová právě zejména v případě ECR v akademickém prostředí, kde nedostatečná podpora a nejistota mohou vést obzvláště na začátku doktorátu k pochybnostem, a dokonce i k předčasnému opuštění výzkumného projektu. Úspěšný onboarding významně přispívá k celkovému pohodlí a motivaci členů instituce, což je zásadní pro udržení jejich dlouhodobé angažovanosti v organizaci.

Aby byl dosažen maximální dopad onboardingových postupů, je klíčové zajistit, aby byly tyto postupy schváleny a podporovány nadřízenými.

VŠCHT Praha a onboarding

Ve spolupráci s PRIDE network (Professionals in Doctoral Education) vznikla pracovní skupina s cílem sepsat publikaci k onboardingu a zaměřit se vůbec poprvé na doktorandy a postdoky a jejich adaptační proces na univerzitě.

VŠCHT Praha nejprve provedla dotazníkové šetření s cílem zjistit povědomí o samotném onboardingu, zda a kolik lidí se s ním již setkalo a co by uvítali na akademické půdě. Po vyhodnocení dotazníku následovaly schůzky s personalisty z privátního sektoru s cílem ověřit, jak onboarding probíhá v soukromých společnostech a jak může VŠCHT Praha jejich know-how a zkušenosti využít. Sesbírané materiály a rozhovory s HR specialisty posloužily k vytvoření adaptačního plánu, který byl pilotován od září 2023 na celkem třech ústavech VŠCHT Praha. Výsledný adaptační plán, který je součástí této stránky, bude sloužit pro potřeby školitelů a nově nastoupivších doktorandů z VŠCHT Praha a zároveň bude publikován v rámci PRIDE network, aby na něm mohly stavět i další evropské univerzity.

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 75736 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /onboarding_cz [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [51210] => stdClass Object ( [nazev] => Zájemci o doktorské studium [seo_title] => Zájemci o doktorské studium [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 51210 [canonical_url] => //phd.vscht.cz/zajemci-o-phd [skupina_www] => Array ( ) [url] => /zajemci-o-phd [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [50300] => stdClass Object ( [nazev] => PhD Double Degree (DD) [seo_title] => PhD Double Degree (DD) [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [perex] =>

 ◳ Purple and Yellow Travel Tri-fold Brochure (png) → (šířka 450px)

[ikona] => [obrazek] => 0002~~y0lMyi9KLMkvik9KTEs0MQYA.jpg [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

VŠCHT Praha spolupracuje s partnerskými univerzitami v Evropě a nabízí společné doktorské studijní programy.

Double-Degree programy

Double degree programy jsou akreditované prezenční studijní programy probíhající od počátku na dvou partnerských univerzitách.

Studenti doktorského studia mají v rámci tohoto studia možnost vypracovat jednu disertační práci pod vedením školitelů z obou vysokých škol a získat diplomy obou institucí. Podmínkou pro udělení diplomů oběma institucemi je splnění studijních povinností předepsaných oběma partnerskými univerzitami v individuálním studijním plánu a úspěšná obhajoba dizertační práce před společnou komisí. Část disertační práce je vypracována během pobytu na zahraniční vysoké škole.

Nabízené double degree programy

V současnosti je na VŠCHT Praha akreditovaných 8 doktorských programů na 4 fakultách. Všechny programy jsou akreditované v českém i anglickém jazyce.

FCHT

FTOP

FPBT

FCHI

 

Kontakty na VŠCHT Praha

Otázky k možnostem studia v akreditovaných double degree programech směřujte na kontaktní osoba u daného Double degree programu

O záměru studovat Double Degree program informujte Mili Losmanovou z Oddělení pro výzkum a transfer technologií, která má Double degree na starosti.

 

Finance

Na pokrytí zvýšených nákladů spojených se studiem Double Degree programu je možné čerpat finanční podporu z mobilitních programů Zahraničního oddělení. Studium realizované ve spolupráci s univerzitami ve Francii je podporováno z Barrande Fellowhip Programme a v případě Spolkové republiky Německo pak z DAAD, nebo Bayhost.

 

Jaké jsou výhody

Kromě zvýšení atraktivity na trhu práce pro absolventy programu je v programu kladen důraz na výzkumnou činnost s možností vedení menších vědeckých skupin. Dochází ke zkvalitnění odborných jazykových znalostí a nabízí se zajímavé možnosti získání praxe – jsou zajištěny stáže u spolupracujících firem (např. Zentiva, Zeva, Contipro či Lonza Biotec), nebo odborně zaměřených ústavech AV ČR. V neposlední řadě pak program přináší podporu studentů včetně motivačních stipendií.

[urlnadstranka] => [iduzel] => 50300 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /phd-double-degree [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_submenu [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [51209] => stdClass Object ( [nazev] => Je třeba se přihlásit [seo_title] => Je třeba se přihlásit [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => zamek [obrazek] => [obsah] =>

Tato stránka je určena pouze pro akademickou obec VŠCHT Praha.

Pro přístup je třeba se přihlásit svým účtem do sítě VŠCHT Praha v pravém horním rohu na tomto webu.

 

Pokud se nemůžete přihlásit nebo si myslíte, že vidíte tuto stránku v důsledku chyby, ozvěte se na webmaster@vscht.cz.

[urlnadstranka] => [iduzel] => 51209 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error403] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [1485] => stdClass Object ( [nazev] => Stránka nenalezena [seo_title] => Stránka nenalezena (chyba 404) [seo_desc] => Chyba 404 [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Chyba 404

Požadovaná stránka se na webu (již) nenachází. Kontaktuje prosím webmastera a upozorněte jej na chybu.

Pokud jste změnili jazyk stránek, je možné, že požadovaná stránka v překladu neexistuje. Pro pokračování prosím klikněte na home.  

Děkujeme!

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 1485 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error404] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [iduzel] => 51163 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => web [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => )

DATA


stdClass Object
(
    [nazev] => Zahájení studia
    [seo_title] => Zahájení studia
    [seo_desc] => 
    [autor] => 
    [autor_email] => 
    [obsah] => 

Zápisy se konají dle pokynů děkanátů a studium DSP se obvykle zahajuje 1. září, popř. dle dohody se školitelem a se studijní referentkou fakulty. Pokud dojde v průběhu studia ke změně skutečností uvedených v přihlášce ke studiu nebo u zápisu, je povinností studenta změnu neprodleně nahlásit na děkanátu fakulty. 

Každý uživatel počítačové sítě VŠCHT Praha má své osobní uživatelské jméno a heslo, které používá pro přihlašování se k síťovým službám VŠCHT Praha. Student obdrží při zápisu do studia informace, jak by měl jeho login vypadat. Při prvním přihlášení je vyžadována změna uživatelského hesla (více na webu Výpočetního centra).

Co nejdříve je nutno absolvovat školení k bezpečnosti práce (BOZP) a požární ochrany (PO). Se svým školitelem proberte, jaká další školení bude charakter Vaší práce vyžadovat (např. elektrozpůsobilost v elektronice, tlakové láhve, tlakové nádoby stabilní, školení řidičů vozidel do 3,5 t). Dále je nutné co nejdříve do SIS vyplnit osobní údaje a po dohodě se svým školitelem v modulu e-doktorand v SIS vyplnit i individuální studijní plán (ISP).

Studijní plán je nutno vyplnit po dohodě a na doporučení školitele. Student vybírá minimálně čtyři studijní předměty a předběžně vyplňuje i plánovaný termín jejich složení, stejně jako i plánovaný termín pro splnění konference v angličtině.

Informace k počtu povinně-volitelných předmětů z modulu A a modulu B jsou (pro všechnu DSP) uvedeny v dokumentu Požadavky oborových rad na sestavení ISP (počet předmětů z jednotlivých modulů) na ke stažení v seznamu dokumentů níže na stánce.

Rámcové podmínky studia DSP (popř. požadavky na publikační činnost) stanovené oborovými radami na jednotlivých fakultách jsou uvedeny v dokumentech v seznamu dokumentů níže na stránce.


Elektronické vyplnění studijního plánu nově nastoupivší doktorand provádí v SIS v modulu e-doktorand. Upřesnění informací obdrží nově nastupující doktorand nejpozději bezprostředně po zápisu. Termín pro odevzdání vyplněného ISP v SIS je pro ty doktorandy, kteří se zapisují na začátku září, obvykle 20.9., termín pro schválení ISP školitelem následuje krátce po termínu studenta (obvykle 30.9.), proto je třeba vkládání a schválení údajů koordinovat. 
Manuál pro vkládání předmětů do ISP naleznete zde.

Formuláře: Souhlas s nakládáním s osobními údaji (viz dole na stránce)

Osa doktorského studia (pouze příklad)

 Osa doktorského studia

Dokumenty

[submenuno] => [urlnadstranka] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium [ogobrazek] => [pozadi] => [newurl_domain] => 'phd.vscht.cz' [newurl_jazyk] => 'cs' [newurl_akce] => '/home/pro-doktorandy/doktorske-studium/zahajeni-studia' [newurl_iduzel] => 40770 [newurl_path] => 1/50375/50376/51163/51164/17704/40769/40770 [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS [iduzel] => 40770 [platne_od] => 01.12.2023 15:36:00 [zmeneno_cas] => 01.12.2023 15:36:14.518756 [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jakub Staś [canonical_url] => [idvazba] => 43734 [cms_time] => 1711665771 [skupina_www] => Array ( ) [slovnik] => Array ( ) [poduzel] => stdClass Object ( [57028] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [73121] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 73121 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [74088] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 74088 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [8121] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 8121 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [59401] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 59401 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [73964] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 73964 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [73965] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 73965 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [64434] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 64434 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [73966] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 73966 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) ) [iduzel] => 57028 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [73625] => stdClass Object ( [nazev] => Požadavky oborových rad [barva_pozadi] => cervena [uslideru] => false [text] =>
  • FCHT (z 31. 5. 2022)
  • FTOP (z 1. 9. 2023)
  • FPBT (z 9. 2. 2024)
  • FCHI (z 28. 11. 2022)
[poduzel] => Array ( ) [iduzel] => 73625 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => infobox [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => [nadstranka] => stdClass Object ( [nazev] => Doktorské studium [seo_title] => Doktorské studium [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] => [submenuno] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [newurl_domain] => 'phd.vscht.cz' [newurl_jazyk] => 'cs' [newurl_akce] => '/home/pro-doktorandy/doktorske-studium' [newurl_iduzel] => 40769 [newurl_path] => 1/50375/50376/51163/51164/17704/40769 [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS [iduzel] => 40769 [platne_od] => 10.06.2023 10:25:00 [zmeneno_cas] => 10.06.2023 10:25:18.688575 [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jakub Staś [canonical_url] => [idvazba] => 43733 [cms_time] => 1711664557 [skupina_www] => Array ( ) [slovnik] => Array ( ) [poduzel] => stdClass Object ( [40773] => stdClass Object ( [nazev] => Výroční hodnocení [seo_title] => Výroční hodnocení [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Systém  E-Doktorand

V rámci Výročního hodnocení (a všech budoucích) se vědecké a pedagogické výsledky importují do nového systému automaticky z jiných aplikací/modulů. Konkrétně, vědecké výstupy z databáze OBD a pedagogické (včetně konzultací závěrečných prací a zahraničních vědeckých pobytů) ze SIS.

Do systémů je potřeba vkládat:

  1.  Vaše dosažené vědecké výsledky od posledního Výročního hodnocení (do OBD).
  2. Všechny absolvované vědecké pobyty v zahraničí během Vašeho doktorského studia (do SIS).

Ostatní výsledky se importují automaticky, není potřeba je nikam vkládat. 

V době, kdy je výroční hodnocení schválené děkanem, resp. proděkanem v roli děkana, tak je hodnocení „uzamčené“ a nijak se už nesynchronizuje. To, že je hodnocení „uzamčeno“ lze vyčíst ze Stavu hodnocení, kde je vidět stav „schváleno“. Viz výřez níže.

 ◳ Vyrez (png) → (originál)

Synchronizace bude zapnutá znovu až v době, kdy bude výroční hodnocení otevřeno k zápisu hodnocení, na což budou doktorandi upozorněni automaticky generovaným emailem (je to několik měsíců před výročím data nástupu do PhD studia). V mezidobí je možné výsledky zkoušek viděl v modulu Výsledky Zkoušek a vědecké výstupy zadané do OBD lze vidět přímo v OBD. 

ad A) Zadávání vědeckých výsledků do OBD

Základní informace/návod pro OBD naleznete na intranetu

Obecné poznámky pro zadávání autorů:

  1.  Pokud na daném vědeckém výstupu není ani u jednoho autora afiliace k VŠCHT, je potřeba po zadání autorů zkontrolovat, že nikde není zaškrtnuto pole "RIV". Pokud někde je, je potřeba ho odoznačit.
  2.  Pokud má autor z VŠCHT uvedeno více afiliací v OBD, je potřeba zkontrolovat skutečné afiliace na daném vědeckém výstupu a dle toho je v OBD upravit, tj. nadbytečné smazat pomocítlačítka "X" vpravo od afiliace.

Poznámky k jednotlivým typům výsledků:

  1. Publikace (jak evidované ve WoS nebo SCOPUS, tak neevidované):
    1. publikace v časopisech evidovaných ve WoS nebo SCOPUS za rok 2022 a dříve by měly být již v OBD, zde stačí provést pouze kontrolu, zda tam skutečně jsou
    2. některé publikace za rok 2023 již mohou také být v OBD, pokud tam jsou, není potřeba cokoli konat
    3. publikace, které nenajdete v OBD, je tam potřeba vložit. Učiňte tak prosím ve spolupráci s Vaším školitelem a nebo požádejte Vašeho školitele, aby zajistil jejich vložení. Většina publikací z roku 2023 je předpřipravena, tj. základní údaje jsou naimportovány v OBD, stačí publikaci pouze převzít. Toto se provede zadáním nové publikace a napsáním názvu dané publikace do  příslušného pole a zmáčknutím Enteru. Pokud se zobrazí Vámi požadovaná publikace, stačí kliknout na "Převzít do OBD" a pak případně vyplnit další potřebná pole. Záznam je pak potřeba uložit.
  2. Patent, kniha, kapitola v knize, užitný vzor, poloprovoz, ověřená technologie, certifikovaná metodika, funkční vzorek, prototyp, software:
    1. Nejprve zkontrolujte, zda daný výstup není v OBD evidován.
    2. Pokud není, založte ho ve spolupráci se svým školitelem nebo ho požádejte, aby zajistil jeho vložení.
  3. Přednáška nebo poster na konferenci:
    1. Nejprve zkontrolujte, zda daný výstup není v OBD evidován.
    2. Pokud není, založte ho, viz odkaz na Základní informace/návod pro OBD. Konkrétně vyberte jako typ výsledku "O_PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER" a dále pak z podnabídky "Poster" nebo  "Přednáška, odborné sdělení" 

Jiné, než výše uvedené vědecké výstupy se nehodnotí a není je tudíž potřeba do OBD vkládat.

V případě, že narazíte na jakýkoliv problém, konzultujte ho nejprve se svým školitelem, případně osobou zodpovědnou za vkládání výstupů do OBD na Vašem ústavu (pokud taková osoba existuje).

Pokud narazíte na problém se samotnou aplikací OBD, kontaktujte prosím paní doktorku Třešňákovou (Pavlina.Tresnakova@vscht.cz).

ad B) Zadávání výjezdů do SISu

Vědecké pobyty v zahraničí (stáž, účast na konferenci, …) za celou dobu Vašeho doktorského studia vložte prosím prostřednictvím modulu Evidence stáží (v záložce Pomůcky), který naleznete v aplikaci SIS. V případě účasti na konferenci zvolte Typ stáže „jiná forma stáže“. Do pole Poznámka specifikujte typ pobytu (např. název dané univerzity v případě stáže nebo název konference). K záznamu v modulu Evidence stáží je potřeba přiložit podepsané potvrzení o absolvování stáže (Confirmation of Stay). Bez přiloženého dokumentu nelze záznam uložit. 

 Komentář k výročnímu hodnocení se nově vkládá pouze jako prostý text s limitem 6000 znaků včetně mezer.

V případě, že v období mezi odevzdáním výročního hodnocení v SIS a koncem ročníku dojde ke změně v některé z hodnocených kategorií (např. splněna zkouška, nová publikace/patent), požádejte zodpovědnou osobu o zanesení této zkutečnosti do patřičného systému (zkoušky-SIS, publikace/patenty-OBD) a požádejte o vrácení hodnocení. Školitel pak bude muset aktualizované hodnocení opět schválit a postoupit předsedovi oborové rady. Příloha s textovou zprávou nemá na vlastní bodové hodnocení vliv, nicméně při žádosti o aktualizaci výročního hodnocení je možné aktualizovat i tuto textovou zprávu.

Pokud narazíte na problém se samotným modulem E-doktorand, kontaktujte prosím paní inženýrku Pištěkovou (Andrea.Pistekova@vscht.cz).

Role ve výročním hodnocení

Doktorand

  • Vyplní hodnocení ISP v SIS nejpozději 1 měsíc před koncem ročníku.
  • (Příklad: Doktorand nastoupil na doktorát 1. 9. 2022 – hodnocení v SIS tedy musí odevzat nejpozději do 31. 7. 2023.)
  • V případě vrácení výročního hodnocení ho upraví dle připomínek školitele/oborové rady/(pro)děkana
  • Má možnost ruční synchronizace položek ze SIS a OBD
  • V případě, že své hodnocení neodevzdá včas,  nevyplněné hodnocení se automaticky odešle  školiteli

Školitel

  • Schvaluje hodnocení ISP
  • Známkuje doktoranda:
    • A (doporučuje se zápis do dalšího ročníku bez výhrad),
    • B (doporučuje zápis do dalšího ročníku s výhradami),
    • C (zápis do dalšího ročníku nedoporučuje).

Oborová rada

  • Schvaluje hodnocení ISP
  • Známkuje doktoranda:
    • A (doporučuje se zápis do dalšího ročníku bez výhrad),
    • B (doporučuje zápis do dalšího ročníku s výhradami),
    • C (zápis do dalšího ročníku nedoporučuje).

Proděkan

  • Schvaluje vědecké výstupy
  • Možnost:
    • měnit bodové hodnocení
    • nuceně synchronizovat opravené záznamy ze SIS, OBD a dalších systémů – pouze do doby, než hodnocení schválí děkan

Děkan

  •   schvaluje hodnocení ISP

Informace o hodnocení

Systém hodnocení

 

Dokumenty

[urlnadstranka] => /home/pro-doktorandy/ [ogobrazek] => [pozadi] => [poduzel] => stdClass Object ( [47152] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 47152 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [60336] => stdClass Object ( [nazev] => Přehled bodového hodnocení výsledků studentů DSP na VŠCHT Praha platný od AR 2022/23 [seo_title] => Přehled bodového hodnocení výsledků studentů DSP na VŠCHT Praha [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>
Kategorie Parametr Hodnota
Výpočet Kritérium v daném ročníku SB/(dokončený ročník+1)
Publikace Bez impakt faktoru 1
Q4 5
Q3 10
Q2 25
Q1 40
D1 50
Prvoautorství (pouze v případě, že je pouze 1 první autor) 2×BH/(n + 1)
Sdílené prvoautorství (v případě, že je m prvních autorů)* 2×BH/(n + m)
Spoluautorství BH/(n + 1)
Další výstupy Mezinárodní patent/licencovaný 30/50
Český patent/licencovaný 10/20
Kniha ve světovém jazyce 20
Kniha v nesvětovém jazyce  10
Kapitola v knize ve světovém jazyce  5
Kapitola v knize v nesvětovém jazyce 2
Užitný vzor 2
Poloprovoz 2
Ověřená technologie 2
Certifikovaná metodika 2
Funkční vzorek 0,5
Prototyp 0,5
Software 1
Prvoautorství (pouze v případě, že je pouze 1 první autor) 2×BH/(n + 1)
Sdílené prvoautorství (v případě, že je m prvních autorů)* 2×BH/(n + m)
Spoluautorství BH/(n + 1)
Konference Aktivní účast na mezinárodní konferenci ve světovém jazyce - přednáška 1
Aktivní účast na mezinárodní konferenci ve světovém jazyce - poster 0,5
Aktivní účast na jiné konferenci - přednáška 0,5
Aktivní účast na jiné konferenci - poster 0,25
Autorství** Plné body prezentující
Spoluautorství** 0
Stáž Odborný výjezd do zahraničí na ≥  3 měsíce v kuse (tzn. ne součtem dílčích pobytů) 10
Pedagogika Vedení obhájené bakalářské práce v roli vedoucího*** BH = 2
Vedení obhájené bakalářské a/nebo obhájené diplomové práce v roli konzultanta BH = 2/k

Vysvětlivky:
SB    suma bodů
BH    
bodové hodnocení
m      počet prvních autorů
n       počet autorů
k       počet konzultantů

*      Pokud je více prvních autorů, je pro správné započtení bodů ve výročním hodnocení nezbytné kontaktovat proděkana pro VaV příslušné fakulty. Sdílené prvoautorství musí být indikováno v publikaci.

**   Pokud je prvoautor odlišný od prezentujícího autora, je pro změnu započítaných bodů nutné kontaktovat proděkana pro VaV příslušné fakulty. Prezentující autor musí být indikován např. v konferenčním sborníku.

*** Možnost vedení bakalářské práce je podmíněna úvazkem na VŠCHT Praha se zařazením vědecký pracovník (čl. 21, odst. 4, Studijní a zkušební řád VŠCHT Praha).

Vybrané odlišnosti mezi aktuálním a předchozím bodovým hodnocením:

  • Nově se hodnotí pouze výstupy vzniklé v době aktuálního doktorského studia (tzn. nezapočítávají se výstupy za bakalářské, ani za navazující magisterské stupně studia).
  • Splnění předmětů v ISP nově není bodově hodnoceno.
  • Splnění základní části SDZ nově není bodově hodnoceno.
  • Výuka (např. cvičení a laboratoře) nově není bodově hodnocena.
[urlnadstranka] => [iduzel] => 60336 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium/e-doktorand/bodove-hodnoceni [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [60324] => stdClass Object ( [nazev] => Pokyny k vyplňování formuláře Výsledky odborné činnosti studenta [seo_title] => Pokyny k vyplňování formuláře Výsledky odborné činnosti studenta [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Základní informace

  • Pro vyplňování podkladů pro výroční hodnocení a zprávy o výsledcích odborné činnosti použije student DSP webovou aplikaci e-doktorand https://edoktorand.vscht.cz, návod na vyplňování obsahuje samotná aplikace v našeptávačích.
  • Jednotné celoškolské bodové hodnocení výstupů je navrženo proděkany fakult a schváleno prorektorem pro vědu a výzkum. Bodové hodnocení odráží poslední konečné hodnocení dané Metodikou hodnocení výsledků výzkumu a vývoje schválené Radou pro výzkum, vývoj a inovace vlády ČR. Bodové hodnocení se může v každém roce měnit.
  • Aktivity se počítají jen z daného doktorského studia a bezprostředně předcházejícího magisterského a bakalářského studia, nikoli z předchozího či současného jiného DS, stáže či pracovních poměrů.
  • Diplomová práce se nezapočítává do žádné položky (každý doktorand diplomovou práci vykonal).
  • Do položky Složené a platné zkoušky podle Vašeho studijního plánu DSP zapište skutečný počet zkoušek z povinných odborných doktorských předmětů podle ISP. Pro studenty nově akreditovaných studijních programů s povinným počtem 4 odborných doktorských předmětů je maximum započítávaných bodů 4. U ostatních DSP, kde platí podle akreditace povinnost zapsat do ISP a složit 3 doktorské odborné předměty, je maximum započítávaných bodů 3.

 

Pedagogika

  • Podíl na výuce vypočtete jako poměr [počtu hodin odučených pro předmět za celý semestr] ku [počtu hodin přiřazenému pro předmět za celý semestr podle studijního plánu bakalářského nebo magisterského programu]. Počet odučených hodin znáte. Počet hodin přiřazených pro předmět za celý semestr vypočtete jako 14 krát týdenní rozsah předmětu podle evidenčního lístku předmětu uvedeného v SIS (týdenní rozsah předmětu také uvádíte do políček C/L ve formuláři). Pokud vyučujete předmět v plném rozsahu, je Váš podíl na výuce 1. Pokud vyučujete stejný předmět v semestru v plném rozsahu dvakrát (pro dvě paralelní nebo následující skupiny), je Váš podíl na výuce roven 2 a tak dále. Podíl na výuce nezáleží na počtu vyučujících přítomných (laboratornímu) cvičení, např. vyučují-li celý předmět dva pedagogové/doktorandi, je podíl každého roven 1.
  • Do pedagogické činnosti (Výuka) uvádějte výhradně výuku rozvrhových standardních laboratoří, které se vyučují pro větší skupinu studentů příslušného programu či oboru.
  • Není povoleno vykazovat specifické vedení Vašich studentů magisterského či bakalářského studia, kteří v rámci různých laboratoří vyučovaných pouze v rámci pracovní laboratorní skupiny již řeší své studentské, bakalářské či diplomové práce. Tuto činnost doktorand vykazuje až po odevzdání (a obhájení) bakalářské či diplomové práce, která z těchto „laboratoří” a „projektů” vychází, a kde doktorand působí jako konzultant v sekci Pedagogika – konzultanství závěrečné práce). V případě jakýchkoliv nejasností kontaktujte proděkana pro vědu a výzkum.
  • Konzultant diplomové nebo bakalářské práce - zadává se celé jméno studenta, název práce a počet konzultantů. Za konzultace k bakalářské nebo diplomové práci se udělují 2 body, které se rovným dílem rozdělují mezi konzultanty, dle jejich počtu. Do tohoto počtu se zahrnují pouze studenti doktorského programu vedení jako konzultanti. Vedoucí práce se do výpočtu nezapočítává. Uvést je možno pouze práce, které byly v časovém úseku hodnoceného ročníku studia doktoranda řádně odevzdány, a proběhla u nich obhajoba, a které byly vytvořeny pod záštitou VŠCHT Praha. Pokud práce není úspěšně obhájena a konzultace byly v aktivitách vykázány, v dalším roce již není možné je vykazovat znovu. Ve výjimečných případech, kdy je závěrečná práce obhájena těsně po konci hodnoceného ročníku studia, lze požádat proděkana VaV o posouzení možnosti uznání bodů již pro hodnocený ročník studia. Upozornění: Ujistěte se, že bude Vaše jméno uvedeno na zadání bakalářské/ diplomové práce studenta. V opačném případě nebude údaj o vedení práce do formuláře hodnocení načten a nebude ani možné systémově překontrolovat pravost zadaných údajů.
  • Vedení projektů zahraničních studentů na VŠCHT Praha je bodováno pouze za vedení minimálně po dobu 2 měsíců. Za vedení této práce se uděluje 1 bod, který se rovným dílem rozdělí mezi konzultanty, dle jejich počtu. Do tohoto počtu se zahrnují pouze studenti doktorského programu.

 

Mezinárodní spolupráce

  • Mezinárodní zkušenost (student uvede trvání zahraniční zkušenosti)
    • Odborný/Studijní výjezd do zahraničí od-do
    • Práce v mezinárodním týmu od-do  
      • výsledek publikován v zahraničí ano x ne
    • Účast na mezinárodním projektu od-do  
      • výsledek publikován v zahraničí ano x ne
    • Student musí být autor nebo spoluautor publikovaného výsledku a ve zprávě student popíše mezinárodní zkušenost/výjezd

 

 Publikační činnost a účast na konferencích

  • V případě spoluautorství jsou body za jednotlivé výsledky děleny počtem autorů plus jedna. První autor výsledku dostane dvojnásobný bodový podíl na výsledku než další autoři.
  • V udávaném počtu autorů daného výsledku uvádějte vždy všechny autory z České republiky i zahraničí.
  • V položkách C1 – C4 uveďte pouze příspěvky na konferencích, které už proběhly, příp. příspěvky na konferencích, na které jste přihlášen(a) (u konferencí konajících se v období do konce Vašeho aktuálního ročníku studia), při uvádění Conference Proceedings Citation Index vycházejte ze seznamu, který je uveden na webu doktorského studia tento seznam od roku 2016 není aktualizován.
  • Pokud konference není v seznamu uvedena, vyhledejte ji přímo ve WoS – Select a database – Web of Science Core Collection – Basic Search – uveďte název konference – v pravo vyberte do boxu Conference, dole pod názvem konference vyberte Timespan (All years) a dále dole zaškrtněte oblast (např. CPCI-S – 1990-present, CPCI-SSH…) a vpravo Auto-suggest publication names ON.
  • Vyplňuje se plná citace příspěvku (autoři, název příspěvku, název konference, místo a termín konání konference či semináře, případně počet stran plného textu jestliže jej uvádíte). V kolonkách dále vyplníte: Počet autorů a vyberete, zda jste prezentující autor (ano/ne) první autor (ano/ne) a zda byl Váš příspěvek doplněn plným textem (pozor: Plný text není abstrakt).
    Plný text, proto aby byl uznaný, musí splňovat rozsah minimálně 4 stran včetně obrázků.
    Dále je nutné vyplnit ISSN/ISBN kód. Pokud je plný text přijat k tisku do sborníku, který dosud nebyl vydán, uveďte název a poznámku „v tisku“. Upozornění: Pokud student neuvede ISSN, ale možnost „v tisku“, dostane pouze malý počet bodů, protože časopis se automaticky zařadí do nejnižší kategorie.
    Smyšlený příklad plné citace příspěvku: Novák J., Nováková L.; Analysis of new components, International Conference on Analysis 2014; Berlín, Německo 7. – 11. července 2014; počet stran fulltextu:8
  • Časopisecké a knižní publikace přijaté k vydání uvádějte s identifikátorem DOI v případě, že neznáte ISSN/ISBN, nebo uvádějte ISSN/ISBN s poznámkou na konci citace „v tisku (in print)“. Upozornění: Pokud student neuvede ISSN, ale možnost „in print“, dostane pouze malý počet bodů, protože časopis se automaticky zařadí do nejnižší kategorie.
  • Do pole „rok vydání“ uveďte v případě, že je publikace teprve přijata do tisku, rok přijetí výsledku.
  • V případě nového časopisu, pro nějž dosud není stanoven IF (dosud není uveden ve statistikách), je potřeba zadat číslo článku v seznamu WoS resp. Scopus. Pokud je v těchto seznamech časopis uveden, bude po kontrole přiřazeno 10 bodů/(počet autorů+1).
  • Výstupy za období mezi odesláním formuláře a koncem aktuálního ročníku studia doplníte individuálně po dohodě s Vaším proděkanem pro vědu a výzkum.
  • Aktivity vykazované ve formuláři musíte být schopni na požádání písemně doložit:
    • u konferencí kopií abstraktu či plného textu ze sborníku konference doplněnou kopií titulní strany sborníku,
    • u již vydaných časopiseckých publikací separátním výtiskem nebo kopií článku z časopisu,
    • u publikací v tisku rukopisem a potvrzením redakce, že článek je po úspěšném recenzním řízení a byl přijat k publikování; nelze vykazovat publikace pouze zaslané do redakce.
  • Uvedení chybných údajů bude postihováno po projednání za přítomnosti studenta, jeho školitele a proděkana pro výzkum a vývoj trestnými body, které se budou odečítat z položky Celkem bodů. Maximální sankce bude trojnásobkem neoprávněně získaných bodů.
[urlnadstranka] => [iduzel] => 60324 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium/e-doktorand/obecne-pokyny [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [5495] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 5495 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) ) [iduzel] => 40773 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium/e-doktorand [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [40770] => stdClass Object ( [nazev] => Zahájení studia [seo_title] => Zahájení studia [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Zápisy se konají dle pokynů děkanátů a studium DSP se obvykle zahajuje 1. září, popř. dle dohody se školitelem a se studijní referentkou fakulty. Pokud dojde v průběhu studia ke změně skutečností uvedených v přihlášce ke studiu nebo u zápisu, je povinností studenta změnu neprodleně nahlásit na děkanátu fakulty. 

Každý uživatel počítačové sítě VŠCHT Praha má své osobní uživatelské jméno a heslo, které používá pro přihlašování se k síťovým službám VŠCHT Praha. Student obdrží při zápisu do studia informace, jak by měl jeho login vypadat. Při prvním přihlášení je vyžadována změna uživatelského hesla (více na webu Výpočetního centra).

Co nejdříve je nutno absolvovat školení k bezpečnosti práce (BOZP) a požární ochrany (PO). Se svým školitelem proberte, jaká další školení bude charakter Vaší práce vyžadovat (např. elektrozpůsobilost v elektronice, tlakové láhve, tlakové nádoby stabilní, školení řidičů vozidel do 3,5 t). Dále je nutné co nejdříve do SIS vyplnit osobní údaje a po dohodě se svým školitelem v modulu e-doktorand v SIS vyplnit i individuální studijní plán (ISP).

Studijní plán je nutno vyplnit po dohodě a na doporučení školitele. Student vybírá minimálně čtyři studijní předměty a předběžně vyplňuje i plánovaný termín jejich složení, stejně jako i plánovaný termín pro splnění konference v angličtině.

Informace k počtu povinně-volitelných předmětů z modulu A a modulu B jsou (pro všechnu DSP) uvedeny v dokumentu Požadavky oborových rad na sestavení ISP (počet předmětů z jednotlivých modulů) na ke stažení v seznamu dokumentů níže na stánce.

Rámcové podmínky studia DSP (popř. požadavky na publikační činnost) stanovené oborovými radami na jednotlivých fakultách jsou uvedeny v dokumentech v seznamu dokumentů níže na stránce.


Elektronické vyplnění studijního plánu nově nastoupivší doktorand provádí v SIS v modulu e-doktorand. Upřesnění informací obdrží nově nastupující doktorand nejpozději bezprostředně po zápisu. Termín pro odevzdání vyplněného ISP v SIS je pro ty doktorandy, kteří se zapisují na začátku září, obvykle 20.9., termín pro schválení ISP školitelem následuje krátce po termínu studenta (obvykle 30.9.), proto je třeba vkládání a schválení údajů koordinovat. 
Manuál pro vkládání předmětů do ISP naleznete zde.

Formuláře: Souhlas s nakládáním s osobními údaji (viz dole na stránce)

Osa doktorského studia (pouze příklad)

 Osa doktorského studia

Dokumenty

[urlnadstranka] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium [ogobrazek] => [pozadi] => [poduzel] => stdClass Object ( [57028] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 57028 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [73625] => stdClass Object ( [nazev] => Požadavky oborových rad [barva_pozadi] => cervena [uslideru] => false [text] =>
  • FCHT (z 31. 5. 2022)
  • FTOP (z 1. 9. 2023)
  • FPBT (z 9. 2. 2024)
  • FCHI (z 28. 11. 2022)
[iduzel] => 73625 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => infobox [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) ) [iduzel] => 40770 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium/zahajeni-studia [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [40771] => stdClass Object ( [nazev] => Studijní povinnosti [seo_title] => Studijní povinnosti [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Práva a povinnosti studenta VŠCHT Praha obecně naleznete ve článku 3 a 4 SZŘ (Studijního zkušebního řádu). Práva a povinnosti doktoranda VŠCHT Praha dále detailně k prostudování viz článek 9 a část šestá SZŘ - viz sekce dokumenty.

Osa doktorského studia (pouze příklad)

Osa doktorského studia

Náplň studia

Doktorské studium probíhá pod vedením školitele, vždy dle individuálního studijního plánu (ISP) schváleného oborovou radou a děkanem. ISP předepisuje studijní předměty, pro které stanovuje termíny složení zkoušek, stanovuje téma pro systematické řešení konkrétního vědeckého úkolu v oblasti výzkumu nebo vývoje, které má být završeno vypracováním a obhajobou dizertační práce, nejméně tři tematické okruhy základní části státní doktorské zkoušky (více informací viz stránka závěr doktorského studia) a může předepisovat i další tuzemské a zahraniční studium. Po dohodě s vedoucím školicího pracoviště se student může podílet na pedagogické činnosti VŠCHT Praha. Zatížení pedagogickou činností (vedení cvičení, laboratoří, konzultace bc. a dipl. prací) musí student uvážlivě stanovit po dohodě se školitelem s ohledem na náročnost dizertačních projektů. 

Docházka

Při prezenční formě studia student DSP studuje a účastní se vědecké a případně pedagogické práce na VŠCHT Praha v rozsahu 40 hod. týdně, pokud není se školitelem dohodnuto jinak, a má možnost ucházet se o stipendium z prostředků VŠCHT Praha, fakult, pracovišť uskutečňujících DSP nebo jiných zdrojů. Student DSP má v akademickém roce nárok na celkem 30 pracovních dnů prázdnin po schválení termínu školitelem a s možností přesunu volna nebo jeho části do dalšího akademického roku.
Evidenci přítomnosti vlastní nebo kolegů je možno sledovat v Infsys (Evidence přítomnosti či Zjištění přítomnosti). Dovolené/osobní či studijní volno (např. formou práce mimo budovy školy) se v případě pracovního poměru zaznamenávají v systému OKBase.
Přístup do budov VŠCHT je možný i o víkendech, svátcích či v nočních hodinách. Tuto skutečnost je třeba ale nahlásit na vrátnici a prokázat se písemným povolením od vedoucího příslušného ústavu.

Doba studia

Standardní doba studia je nejméně tři a nejvýše čtyři roky a je stanovena v rozhodnutí o akreditaci DSP. Maximální doba studia v DSP je standardní doba studia zvětšená o tři roky, po které ovšem student ztrácí nárok na stipendium a prezenční studium je mu změněno na studium kombinované. Do započítávání standardní doby studia a do maximální doby studia se nezapočítává doba, na kterou bylo studentovi přerušeno studium z důvodů uvedených v čl. 12 odst. 6 SZŘ (zdravotní důvody a rodičovství - přesně viz sekce dokumenty). Časová platnost splněných zkoušek není v současných předpisech nijak omezena.

Požadavky oborových rad:

Každá fakulta má své specifiké podmínky  a požadavky ke studiu:

FCHT - Rámcové podmínky studia v doktorských studijních programech na FCHT
FTOP - Požadavky na publikační aktivitu studentů DSP od 1.9.2023
FPBTRámcové podmínky studia v doktorských studijních programech na FPBT
FCHI - Požadavky předepisují oborové rady programů a k nalezení jsou na stránkách FCHI zde.

Studijní povinnosti

  1. Plnění předmětů (povinně 4) dle schváleného ISP, výběr se liší dle studijních programů (Splnění studijní části ISP prokáže student DPS vykonáním zkoušek, jejichž výsledek zapisuje zkoušející do výkazu o studiu ("prospěl/a" a "neprospěl/a").)
  2. Plnění požadavků oborových rad (viz předchozí odstavec)
    1. Obecně je k připuštění k obhajobě dizertační práce nutné odevzdat seznam s minimálně dvěma spoluautorskými články nejlépe v recenzovaném impaktovaném periodiku (viz požadavky jednotlivých oborových rad).
    2. Průběžně či na začátku kalendářního roku (nejpozději do konce února) je nutno veškeré publikační aktivity vkládat do elektronické evidence výsledků výzkumu, experimentálního vývoje a inovací OBD. Každý student se musí informovat, zda je nutné, aby do systému OBD výsledky zakládal sám nebo je na jeho ústavu pověřena k této činnosti jedna osoba.
  3. Anglická konference
    1. Každý student DSP je povinen se během studia, zpravidla do konce druhého ročníku, zúčastnit vědecké konference studentů na VŠCHT Praha, kde přednese odbornou přednášku v anglickém jazyce.
    2. Odbornou a jazykovou úroveň přednášky a diskuse hodnotí komise, kterou jmenuje děkan. V případě hodnocení „neprospěl/a“ může student opakovat nejdříve za 4 měsíce a nejvýše dvakrát.
    3. Datum konání a konkrétní náležitosti přihlášky i odborné přednášky vypisují i upravují fakulty zvlášť. Stačí se informovat na děkanátě Vaší fakulty. Přihlášku naleznete níže v sekci dokumenty.
    4. Na FCHI je možné nahradit tuto povinnost přednesením minimálně 10 minutovou přednáškou v angličtině na mezinárodní konferenci. Je potřeba podat žádost, více informací zde.
  4. Základní část státní doktorské zkoušky
    1. Základní část SDZ je teoretická ústní zkouška ověřující znalosti z odborných předmětů, kterou student skládá v termínu předcházejícím obhajobě disertační práce (zpravidla ve 3. ročníku studia).
    2. Skládá se ze tří tematických okruhů, které student vybírá po dohodě se školitelem a v návaznosti na svůj ISP. Tematické okruhy je třeba uvést jak při vyplňování hodnocení v systému e-doktorand (zpravidla po 2. ročníku), tak v přihlášce k základní části SDZ.
    3. Základní část SDZ může student vykonat až po splnění všech zkoušek v ISP a konference v anglickém jazyce.
    4. Přihlášku je nutné dát k doporučení školiteli a odevzdat na příslušný děkanát, který oznámí termín zkoušky studentovi nejpozději 1 měsíc před jejím konáním.
    5. Trvání základní části SDZ by nemělo přesáhnout dobu 1 hodiny a po dohodě se zkušební komisí je možné zkoušku vykonat v jazyce českém, slovenském či anglickém.
    6. Výsledek z jednotlivých tematických okruhů v rámci základní části SDZ a celkový výsledek základní části SDZ a rovněž tak výsledek závěrečné části SDZ se vyjadřují hodnocením: „prospěl/a" a „neprospěl/a".
    7. Hodnocení SDZ zkušební komisí je neveřejné.
    8. Je-li výsledek z jednoho či více tematických okruhů základní části SDZ „neprospěl/a", je celkový výsledek zkoušky „neprospěl/a" a student musí opakovat celou základní část SDZ. Student má právo základní část SDZ opakovat pouze jednou, nejdříve však za 3 měsíce po neúspěšné zkoušce. Více viz SZŘ, článek 38 (viz sekce dokumenty).
    9. Okruhy ke státním doktorským zkouškám (viz sekce dokumenty)
    10. Přihláška k základní části SDZ (viz sekce dokumenty)
  5. Zahraniční stáž/zkušenost
    1. Nedílnou součástí studijních povinností je i absolvování studijního pobytu na zahraniční instituci v délce minimálně jednoho měsíce, přičemž tento požadavek lze splnit i sérií kratších odborných pobytů, jejichž doby trvání se sčítají.
    2. Tuto studijní povinnost lze naplnit i přímou účastí na mezinárodním projektu či prací v mezinárodní výzkumné skupině, pokud jsou výsledky publikovány v mezinárodním periodiku nebo prezentovány odborné veřejnosti v zahraničí jiným způsobem.
  6. Součástí studia může být pedagogická činnost doktorandů. K tomu má FCHI vydán výnos děkana (viz sekce dokumenty dole na stránce).
  7. Plnění veškerých studijních povinností a získané výsledky (jako jsou publikace, patenty, účast na konferencích atd.) se každoročně zadávají do systému e-doktorand v rámci výročního hodnocení.
    1. Na konci každého ročníku (nejpozději 30 dnů před koncem aktuálního ročníku studia) je student DSP  povinen předložit školiteli prostřednictvím modulu e-doktorand výroční zprávu.
    2. Pozor! Výše bodového hodnocení ovlivňuje část vypláceného stipendia, proto je třeba věnovat vyplnění tohoto formuláře pozornost a v průběhu roku se věnovat předepsaným aktivitám a povinnostem. Úplný přehled bodového hodnocení a obecné pokyny lze najít zde.
    3. Při nedodržení termínu je studentovi připsáno bodové hodnocení 0 a věc je dále řešena se školitelem a proděkanem pro VaV příslušné fakulty.

Změny v průběhu studia

Změna školitele

Při změně školitele je třeba se domluvit jak se stávajícím, tak s nově navrženým školitelem. Při vzájemné shodě pak student podává žádost na děkanátu příslušné fakulty, která je pak následně potvrzena stávajícím i nově navrženým školitelem, vedoucím ústavu a v poslední řadě děkanem fakulty. Žádost a další informace jsou k dispozici na děkanátu fakult.

Změna tématu dizertační práce

Změna tématu by měla být jasná do dvou let od započetí studia DSP. Ovšem stává se, že je třeba i drobně doplnit či zpřesnit téma později již při psaní dizertační práce. Při změně tématu je třeba vyplnit žádost, která je k dispozici opět na děkanátu příslušné fakulty na studijním referátu. Při změně je nutno uvést, kromě starého i nového tématu, odůvodnění změny. K žádosti se dále vyjadřuje školitel, vedoucí ústavu, oborová rada a děkan fakulty. 

Změna formy studia

Student prezenční formy studia v DSP, kterému uplynula standardní doba studia a který dosud studium neukončil, může požádat děkana o přestup do kombinované formy studia, nebo je mu studium ukončeno (čl. 14 odst. 2 SZŘ - viz sekce dokumenty). O převedení studia z prezenční na kombinovanou formu rozhoduje děkan na základě odůvodněné písemné žádosti studenta.

  • Žádost o převedení z prezenční na kombinovanou formu studia (viz sekce dokumenty)

Přerušení studia

O přerušení studia rozhoduje děkan na základě odůvodněné písemné žádosti studenta. Důvody k přerušení studia ze strany studenta jsou zejména:

  • zdravotní
  • sociální a ekonomické
  • těhotenství, porod či rodičovství,
  • reprezentace České republiky ve sportovním odvětví nebo příprava na ni,
  • jiné závažné osobní nebo rodinné
  • v případech hodných zvláštního zřetele.

Nejdelší celková doba přerušení studia je doba, která spolu se skutečnou dobou studia nepřesáhne limit maximální doby studia. V případě studenta DSP lze povolit přerušení studia kdykoliv v průběhu studia po předložení výkazu o studiu, vyjádření školitele a vedoucího školicího pracoviště. Vyjádření školitele a vedoucího školicího pracoviště není nutné předkládat v případě žádosti o přerušení studia z důvodů uvedených v odst. 2 písm. a) a c). Více viz článek 12 SZŘPřerušení ve standardní době studia zkracuje dobu nároku na vyplácení stipendia. Standardní doba studia se o dobu přerušení neprodlužuje s výjimkou přerušení podle SZŘ čl. 12, odst. 6 a 13 (zdravotní důvody a rodičovství - přesně viz sekce dokumenty). 

 

Další informace: Studijní předpisy 
                                    Studijní referáty

Dokumenty

[urlnadstranka] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium [ogobrazek] => [pozadi] => [poduzel] => stdClass Object ( [73625] => stdClass Object ( [nazev] => Požadavky oborových rad [barva_pozadi] => cervena [uslideru] => false [text] =>
  • FCHT (z 31. 5. 2022)
  • FTOP (z 1. 9. 2023)
  • FPBT (z 9. 2. 2024)
  • FCHI (z 28. 11. 2022)
[iduzel] => 73625 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => infobox [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [76561] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 76561 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [73982] => stdClass Object ( [nazev] => [barva_pozadi] => cervena [uslideru] => false [text] =>

Pozor! Výplata základního stipendia je podmíněna plněním studijních povinností, viz tato stránka.

[iduzel] => 73982 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => infobox [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [54907] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 54907 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [54928] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 54928 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [64434] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 64434 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [73966] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 73966 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) ) [iduzel] => 40771 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium/studijni-povinnosti [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [40772] => stdClass Object ( [nazev] => Závěr doktorského studia [seo_title] => Závěr doktorského studia [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Řádné ukončení studia

Studium v DSP se řádně ukončuje státní doktorskou zkouškou (dále jen „SDZ“) a veřejnou obhajobou dizertační práce. SDZ se skládá ze dvou samostatných částí: Části základní, pro ověření teoretických znalostí z odborných předmětů, dále pak z části závěrečné pro ověření odborných znalostí souvisejících s realizací vlastní výzkumné práce, kterou student absolvuje ve stejném termínu jako obhajobu dizertační práce formou rozšířené rozpravy. Dnem ukončení studia je den, kdy byla vykonána SDZ a veřejně obhájena dizertační práce. Absolventům studia v DSP se uděluje akademický titul „doktor“, ve zkratce „Ph.D.“ uváděné za jménem.
Více: SZŘ, články 9, 14 a 38-40 (viz sekce dokumenty).

Závěrečná část SDZ a obhajoba dizertační práce

Závěrečná část SDZ je profesní částí SDZ sloužící k ověření odborných znalostí souvisejících s realizací vlastní výzkumné práce. Zkouška se koná formou rozšířené rozpravy (veřejné) po předložení dizertační práce. Dizertační práce může být předložena v českém, slovenském nebo anglickém jazyce a výjimečně, s předchozím souhlasem děkana a oborové rady, i v jiném světovém jazyce. Pravidla pro odevzdávání, obsah, formu a zveřejňování dizertačních prací stanoví vnitřní dokument „Pravidla pro předkládání a zveřejňování dizertačních prací na VŠCHT Praha“(viz sekce dokumenty) a v případě neveřejných dizertačních prací i vnitřní dokument „Pravidla pro obhajoby, uchovávání a zveřejňování neveřejných závěrečných prací na VŠCHT Praha“ (viz sekce dokumenty).

Oznámení o konání obhajob je zveřejňováno vždy na webu příslušné fakulty (FCHT, FTOP, FPBT, FCHI).

Žádost o povolení obhajoby dizertační práce musí student DSP předložit nejpozději 4 měsíce před uplynutím maximální doby studia podle čl. 9 odst. 3. ode dne zápisu do studia. Žádost o povolení obhajoby dizertační práce (DP) předkládá student DSP děkanovi.

Součástí žádosti jsou:

  1. Podepsané výtisky DP (v počtu podle pokynů děkanátu) pevně svázané, využijte generátor obálky na Intranetu VŠCHT Praha → Závěrečné práce (info pro studenty) → Pokyny pro vypracování, tisk a odevzdání disertační práce;
  2. Seznam všech publikovaných prací studenta – v tištěné verzi (podepsaný);
  3. Strukturovaný životopis – v tištěné verzi (podepsaný);
  4. Kopie VŠ diplomu pokud nebyl dodán při zápisu;
  5. Stanovisko školitele a jeho vyjádření k mezinárodním zkušenostem studenta, případně participaci studenta v mezinárodním týmu, pokud je relevantní;
  6. Stanovisko vedoucího školicího pracoviště k dizertační práci;
  7. 5 výtisků tezí – podle rozhodnutí fakulty.

V případě negativního hodnocení dizertační práce dvěma nebo více oponenty předseda komise tuto skutečnost oznámí děkanovi, který řízení přeruší. Děkan stanoví termín předložení přepracované dizertační práce, která je znovu zaslána oponentům k posouzení. Pokud je hodnocení přepracované dizertační práce dvěma nebo více oponenty opět negativní nebo pokud uchazeč nepředloží přepracovanou dizertační práci ve stanoveném termínu, je na řízení nahlíženo jako na proběhlé s hodnocením obhajoby dizertační práce „neprospěl/a“ a studium se ukončuje. Při hodnocení obhajoby dizertační práce „neprospěl“ lze obhajobu opakovat pouze jednou. Na nutnou dobu pro přepracování dizertační práce, nejvýše však do data určeného děkanem, může být řízení k obhajobě dizertační práce a studium přerušeno. Více viz SZŘ, článek 40 (viz sekce dokumenty).

Odkazy

Promoce

Promoce obhájených v období červen 2023 až květen 2024 se bude konat 25. června 2024 odpoledne. Pozvánky budou rozesílány na začátku června elektronicky i poštou na kontaktní adresy uvedené v žádosti o povolení obhajoby.

Diagram k SDZ

Dokumenty

[urlnadstranka] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium [ogobrazek] => [pozadi] => [poduzel] => stdClass Object ( [54906] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 54906 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) ) [iduzel] => 40772 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home/pro-doktorandy/doktorske-studium/zaver-doktorskeho-studia [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_submenu [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => ) )

Požadavky oborových rad

  • FCHT (z 31. 5. 2022)
  • FTOP (z 1. 9. 2023)
  • FPBT (z 9. 2. 2024)
  • FCHI (z 28. 11. 2022)
×


ASCDESC ASCDESC ASCDESC ASCDESC
Souhlas s nakládáním s osobními údaji07.08.2018
Požadavky oborových rad na sestavení ISP (počet předmětů z jednotlivých modulů)11.09.2023
FCHTRámcové podmínky studia v doktorských SP na FCHT31.05.2022
FTOPPožadavky na publikační aktivitu studentů DSP - od 1. 9. 202301.09.2023
FPBTRámcové podmínky studia v doktorských SP na FPBT09.02.2024
FCHIRámcové podmínky studia v doktorských SP na FCHI28.11.2022

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha
Za informace odpovídá Oddělení komunikace, technický správce Výpočetní centrum

VŠCHT Praha
na sociálních sítích
zobrazit plnou verzi